måndag 19 april 2010

Vecka 16.

Det känns nästan som det är ny vecka mest hela tiden. Tiden går fort just nu. Måndagen är snart slut, då är det inte långt till fredagen.

Dagen har gått sin vanliga lunk. Kollegan med stort C har hållit sig på mattan idag, inte så mycket tjat där inte. Antingen har hon fattat att det inte håller att vara som hon varit eller så har hon haft en tuff helg så hon var helt slut. Jag tror på det sista.

När jag satt på bussen i morse såg jag ett flygplan som var på väg upp till Arlanda. Det var en trevlig syn. Men hade jag inte hört på radion att Arlanda skulle öppna klockan åtta så hade jag nog trott att jag sett i syne.

Tröttheten har kommit och gått hela dagen. Mitt på dagen trodde jag nästan att jag skulle somna på mitt pass i kassan. Men piggna till igen, nu har tröttheten kommit tillbaka, så jag tror att jag ska ta mig en dusch. Jag brukar piggna till efter en tur i duschen. Det är ju alldeles för tidigt att somna nu.

Inga kommentarer: