tisdag 9 november 2010

Snöoväder och viktnedgång.

Vilket skitväder vi haft idag. Har frusit hela dagen. Tråkigt var det på jobbet. Kunderna ville väl inte gå ut i snöyran. Väl hemma steg jag upp på vågen och döm till min förvåning, jag hade gått ned fyra hekto. Jag var helt säker på att jag hade gått upp eller stått still den här veckan. Glad blev jag i alla fall. Kanske det har varit bra med alla frusna timmar den här veckan. Nån sa till mig för flera år sen att om man fryser är det ett tecken på att vikten är på väg ner. Och jag tyckte det lät bra, så pass bra att jag brukar tänka på det när jag fryser som värst. Men inte vet jag om det stämmer.

Nu ska jag fira min viktminskning med en bulle, hahahaha. Sen ska jag vårda mitt blodtryck med lite stickning. Ja som ni ser, så ser jag till att få lite må bra tid och tar hand om mig, hahahaha.

Ha en trevlig kväll, tänd lite värmeljus och bara mys.

Inga kommentarer: