tisdag 2 november 2010

En matt morgon.

Efter en hemsk kväll och natt funderar jag på att försöka ta mig lite onaka. Jag kände ett illamående igår på eftermiddagen. Senare på kvällen så var det dags för magen att vända ut och in på sig och det har hållit på hela natten. Är nu helt matt. Det är snart dags för dagen första spruta och till den måste jag äta. Ska ta mod till mig och testa med lite fil för att se vad magen tycker om det. Jag har väl aldrig kunna tänka mig att man kan vara förkyld och ha magsjuka samtidigt.

Bara Sandras barn klara sig ifrån smitta. Sandra kom hem med den lilla igår på eftermiddagen och Liam o Felicia var riktigt stolta. Och vi ska inte prata om vad mormor var. Nu vill jag bara bli frisk så jag kan få känna lukten av den lilla. Men jag fick i alla fall några bilder på tjejen.

Inga kommentarer: