fredag 26 november 2010

Fyllt kylen och garnförrådet.

Idag var jag ner till centrum. Tvungen att fylla kylen som av någon konstig anledning hade blivit tom. Passa på att gå till apoteket ( har blivit stamkund där). Har nu laddat upp med nikotinersättning. Här ska ska det slutas med cigg igen. Den här gången ska jag inte prova ett bloss när jag har fimpat för gott. Den här förkylningsperioden har jag rökt väldigt lite och nu är kylan här så det är bara jobbigt att klä på sig för att gå ut och röka. På vägen hem stanna jag till på garnaffären och ladda upp med en massa olika garner. Nu ska jag sticka istället för att röka. Jag har utmanat Sandra om att sluta röka. Får se om hon antar utmaningen.

Kanske blir det bättre med mina förkylningar efter ett rökstopp om inte annat så kan dom kanske bli lindrigare.

1 kommentar:

Livsnjuterska sa...

Ja, Kathrin du kan sluta röka, jag är övertygad om att du kan, se bara på mej, tvärslutade efter 40 år som rökare.

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam
Jag funderar på att börja sticka oxå men jag har ju så ont i mina tumleder och nacken värker som tusan.
Kanske jag skulle skicka lite garn till dej så du kan sticka benvärmare till mej,
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam