tisdag 2 november 2010

Frisk??????

Har nu fått i mig lite och fått behållit det. Jag testa att jobba imorgon, det kan ju inte bli mer än ett bakslag. Hongkongs sprutan låter jag ligga i baktankarna ett tag till. Om jag tar den nu så är jag väl sjuk igen. För jag lovar att jag är säkert en av dom som blir sjuk av sprutan.

Jag ringde till jobbet och friskskrev mig. Prata med en trevlig kollega som hälsa mig välkommen tillbaka på banan. Jag var hemskt välkommen tillbaka, kan det vara kaos i kassan? Eller var det bara så att dom saknar mig, hahahahaha.

Ikväll ska jag väga mig. Inte så kul nu när jag varit sjuk. Jag får kanske lägga en tyngd extra på vågen för att det inte ska bli bakslag nästa vecka. Förra veckan hade jag minskat med 4,4 kg sammanlagt sen starten. Det hade varit roligt att se hur mycket det hade blivit på fyra veckor men det är bara att glömma för den här veckans resultat kommer att bli missvisande.

1 kommentar:

prinsarochprinsessor sa...

Grattis Kathrine till en underbar söööt flicka!!!!

Ja i såna här situationer som man hamnar i tackar man för mormor och farmor ...
Vi bör ha ett eget men vi får vänta tills mars då får vi flytta tillbaka.
Men ledsamt att så mycket oerhört pengar skall gå i spillo