tisdag 27 april 2010

Reslust.

Snart så blir det frukost. Hade just inte så mycket att göra just nu så jag har varit inne och läst några bloggar. Titta in på sonens tjejs blogg. Dom har hyrt hus i Spanien i juni. Hon hade lagt ut en bild på huset. Ett hus som föll mig i smaken. Egen pool fanns det också. Vi får höra vad dom tyckte om resan, kanske det är något som vi kan ta efter om det inte är för många problem. Jag är en sån som vill att allt ska flyta på utan en massa problem. När jag såg bilden börja reslusten att infinna sig direkt. Det är en lång väntan innan vi kommer iväg. Innan det är dags så har vi 10-11 veckor med jobb, stön.

Ha en bra dag.

2 kommentarer:

Livsnjuterska sa...

Vet du det bästa med dessa trasor är att de kan tvättas imaskin i 60 gr och inget sköljmedel i! Javisst är de helt fantastiska, otroligt eller hur??

Jag var väldigt skeptiskt mot dom när jag såg reklamen för jag brukar aldrig som jag säger åt mej själv "är inte så dum att jag går på detta"! Hahahahahahahaha, men de är helt fantastiska!

Jag har även köpt mitro trasor till golvena och de är oxå jättebra ett helt set och jag lovar du kommer åt över allt för det är en bra svängradie på borsten! Allt går som en dans, köpte en xtra trasa som jag har till badrummet och badrumsväggarna!

Dina barnbarn kanske inte spiller lika mycket som mina hhahaahahahahaha! Mina döttrar tycker att det är konstigt att de inte ens försöker gå ur köket med någonting i handen, hhahaahahahaha! Nej jag har från dag ett varit noga med det där med ätandet överallt! En del kanske tycker att det är till överdrift, det där gör man som man själv tycker och vill med, är de i köket med allt ja då blir det mindre att städa, jhhahaahahahaha Nej, missförstå mej rädd

Kraaaaaaaaaam

Livsnjuterska sa...

Missförstå med rätt menar jag
Kram