fredag 23 april 2010

Bra kund.

Idag fick vi välkomstbrevet från comhem ang. canal+. Men ingen åtkomst på boxen. Sitter nu och vänta på att boxen ska få en timme på sig för att uppgradera sig. Om inget händer får jag ringa comhem, för det går en bra film i kväll som jag vill se. Ska vi nu ha dessa kanaler så ska jag också kunna se dom när jag vill. Och nu vill jag titta i kväll. Lovar att dom tar betalt från samma dag som vi beställde. Brevet gav ingen information om när betalningen börja. Bara att vi var välkomna och att dom var glada att ha oss som kund. Tacka fan för att dom är glada. Det rullar in en hel del pengar från oss varje månad och nu blir det ytterligare några hundralappar varje månad. Som bra kund tycker jag att man kan kräva att kanalerna kommer i gång med en gång. Hur svårt kan det vara? Dom behöver bara att aktivera från deras station och det ska inte ta så lång tid innan vi kan se dom. Jag vet hur det fungera, för när jag beställde large paketet tog det inte ens en halvtimme efter att jag beställde det så var alla nya kanalerna i gång.

1 kommentar:

Livsnjuterska sa...

Ja, nog tycker man att det ska fungera direkt, men betalt ska de ha, de jäklarna

Kraaaaaaam