fredag 23 april 2010

Bra kund får som dom vill,hehe.

Ringde upp comhem. Tjejen sa att det inte fanns några noteringar om att vi skulle ha canal+. Jag tala om att jag hade fått ett välkomstbrev av dom och att det var daterat i måndags. Hon bad mig dröja ett tag. När hon kom tillbaka sa hon "och du vill förstås ha i gång det redan ikväll". Självklart att jag vill, svara jag. Då får jag starta upp det och notera att du har varit i kontakt med oss. Även att du har fått en bekräftelse på din beställning. Anledningen till att hon noterade det var att i fall det blev något knas och jag skulle debeteras två gånger så skulle jag bara ta kontakt med dom. Då fanns det skriftligt på hela händelsen, och det skulle bli enklare att justera. Hon bad om ursäkt och tyckte att det var konstigt att bekräftelsen hade gått iväg men att canal+ inte hade aktiveras. Nu har kanalerna kommit i gång. Vad var det jag sa. Det är inte svårare än ett knapptryck. Och jag kan sova gott i natt. Filmen jag ville se, verka lite hattig. Kanske det beror på att jag är trött och inte riktigt orkar koncentrera mig på filmen.

Ser fram mot nästa faktura från comhem. Lovar att det blir säkert ett samtal till dom. Som tur är så har det aldrig varit några problem med dom så den här saken ordnar sig säkert på ett smärtfritt sätt.

Inga kommentarer: