torsdag 15 april 2010

Skitsnack här i ugglan.

Jörgen och lång-Bosse stod som två skvaller kärringar utanför Jörgen när vi rulla in på parkeringen. Var bara tvungen och fråga vad dom stod och skvallrade om. Svaret kom fort. Fan vi stod och snacka skit om dig. Vilken tur att vi precis blev klara. Jörgen sa att det var snabbt snackat. Det behövdes bara tre meningar säger lång-Bosse. Jaha ni, hur löd dom meningarna fråga jag. Den jävla kärringen, säger Jörgen. Ja men det är bara en mening, vad är dom andra två, frågar jag. Jävlar jävlar säger Bosse. Hahahaha, dom är roliga. Jörgen säger att det finns inte mycket att skvallra eller snacka skit om när det gäller mig. Lång-Bosse är snabb att hålla med. Dom är bara för goa. Blev stående med dom och snacka om alla flygplatser som har stängt. Jag säger att jag hoppas att molnet ska ha försvunnit innan jag ska ut och flyga. Jörgen frågade då om jag skulle ut och flyga själv och när jag skulle iväg. Jag börja att skratta och sa att Bosse skulle få följa med som paraplydrinks blandare. Och att jag åker om tre månader på semester till kanarieholmarna. Bosse ska följa med som svartjobbare, han ska bli min personliga butler Jörgen hakade genast på och erbjöd sig att följa med som resesällskap. Han tyckte att det skulle vara roligt att se Bosse i arbete. Lång-Bosse tyckte det var bättre att stå med två fötter på marken och fördriva semestern i husvagn. Men det var inget som vi andra ville höra på. Hahahaha, dessa karlar har man aldrig tråkigt med. Lång-Bosse och jag brukar slänga käft på mornarna när jag är ute och hämtar DN. Jörgen träffar man mest på helgerna. Honom har man haft en hel del roligt med. En härlig MC kille från norrland. Tro att han har ett gott öga till Sandra. Jag säger bara se men inte röra.

Inga kommentarer: