lördag 3 april 2010

Varför inte en hönsgård.

Såg just ett inslag på morgonprogrammet på tv4 som handla om att ha egna höns på villatomten. Ja, varför inte tänkte jag. Ganska mysigt att kunna gå ut och plocka egna ägg. Hönsen verkar vara sociala också. Säger till Bosse att vi kanske skulle ta och skaffa oss en mindre hönsgård. Han titta på mig och undra om jag inte hade alla hästar hemma. Hönseri har vi när ni tjejer samlas och sitter och tjattrar så vi killar inte får en syl i vädret. Det räcker för mig och ägg kan jag köpa på Ica, får jag till svar. Hahahahaha, vad den mannen kan vara rolig ibland. Nästa gång som jag bli sugen på en hönsgård får jag bjuda hem alla i familjen av kvinnligt kön och en karta ägg. Sen kan vi sitta och tjattra och gå omkring och lägga ut ägg lite här och där.

1 kommentar:

Livsnjuterska sa...

Ja varför inte, hahhahaahahahhaha.
Gud jag fick mej ett riktigt gott skratt åt din gubbes kommentar, hahhahaahahahahahhaa!
Tänk dej att gå där på tomten och ha ägglossning, hhahahahaahahahahaa

Kraaaaaaaaaaaaaam