torsdag 22 april 2010

Kattugglans pizza.

Vi gjorde en härlig pizza till middag idag. Egen hemgjord pizza, mums. Nu är jag så mätt att jag inte orkar att göra något annat än att sitta och slöa. Får se om det blir någon hit att ha pizzan i matlådan i morgon.

Rena rama höstrusket ute. Man kan undra när våren ska ta fart och sopa bort detta kalla och ruggiga vädret. Är så trött på att frysa så fort man stoppar näsan utanför dörren. Säkert är jag inte ensam om det. Bosse som sällan brukar klaga på väder och vind, har börjat gnälla. Men till helgen har dom lovat sol och värme. Jag tror inte på det förrän jag ser det. Men det vore bra om solen skiner på lördag. Vi ska in till stan och handla lite kläder och då känns det bättre om solen skiner.

1 kommentar:

Livsnjuterska sa...

Ja och inte hade det gjort varken till eller från för från kommun får man inga hjälpmedel gratis i allafall!

Kommer att bli jättebra för honom detta,

Kraaaaaaaaam