fredag 9 april 2010

Fredags morgon.

Febern finns kvar men inte lika hög just nu. Snorar fortfarande och nyser som aldrig förr. Men i det hela så känner jag mig lite bättre än igår. En torsdag som i stort sätt gick i sömnens tecken.

Telefonerna här hemma har slutat att fungera. Så har det varit sen i onsdags. Har kollat om driftstörningar på hemsidan. Och det är det, men det ska vara teven som berörs står det där. Den har jag inte märkt att det är några störningar på, men sen har vi inte orkat titta så mycket på teve. Dom gånger den har varit på så har den varit helt okej. Får hugga tag i telefonbiten i helgen om känner mig bättre.

Nu ska jag åter krypa ner i sängen och försöka att läsa lite. Jag börjar känna mig lite matt och ska nog inte utmana kroppen med att sitta uppe när den skriker på att få lägga sig, hihi. Det snabbaste sättet att bli frisk på är att vila och åter vila, tror jag. I alla fall när det gäller förkylningar.

Inga kommentarer: