tisdag 20 april 2010

Skön dag på jobbet.

Lugnt och skönt på jobbet. Hon med stor C var ledig. Jag tror att alla njöt av tillvaron, hahahaha.
Ska flörta med min man i kväll, så att han sätter upp min nya spegel i badrummet. Får väl se om jag lyckas. Hittills har det bara varit ett stort misslyckande på den fronten. Kanske får jag säga att risken finns att jag gör det själv.

I helgen ska vi nog in till stan och handla kläder. Då ska Bosse få bjuda på middag på Friday. Tror att jag har hittat en ny bikini som jag kan tänka mig att köpa. Ska höra med Sandra vad hon tycker om den innan jag bestämmer mig.

1 kommentar:

Livsnjuterska sa...

Jag gick ju ner i allafall men sen sa gubben till mej att jag borde veta bättre än att stoppa i mej grädde och bara fett, som har både högt blodtryck och högt kolesterol, Jag tror att han har rätt faktiskt! Nej, jag är nog och för blir ett hängbuksvin jag oxå, hahahaahahahahaha, Men det blir ännu svårare att bli av med det ju äldre vi blir!
Kraaaaaaaaaaaaam