lördag 23 oktober 2010

Vad ska vi snöpa?

Sandra och Felicia kom hem till oss precis som vi hade satt på oss jackorna för att åka iväg till Haggis för att köpa garn. Dom följde med och när Felicia sitter i baksätet frågar hon, vad ska vi snöpa? Hahahah, jag kan inte låta bli att skratta åt det ordet.

Hitta ett nytt garn med alo vera och jojoba. Köpte två nystan och mönster på stickade strumpor. Har nu nästan stickat klart en strumpa och hälen fixa jag. Fattar inte varför jag inte har gjort det förut. Strumpan blev riktigt fin. Sätter in en bild när båda är klara. Nu behöver jag inte be mamma att sticka sockor åt oss längre. Kan själv.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Vi ska snöpa hello kitty tandkräm idag tycker fröken fransson:)

Kathrin sa...

Hahahaha, hon med sin Hallo Kitty! Jag såg en ställning med flisjackor för barn nere i centrum. Tänkte att det kunde vara något så jag gick fram för att se hur dom såg ut. Färgen var rätt (rosa) men tyvärr inte motivet. Inga Hallo Kitty så långt ögar kunde se, endast en massa hjärtan.