tisdag 12 oktober 2010

Jag blir mindre.

Efter första veckan med viktväktarna har jag blivit av med nästan sex smörpaket eller 2,9 kg. Bra jobbat får jag säga. Trodde väl mer på att 1,5 - 2 kg. Men blev glatt överaskad när vågen visa en nedgång på 2,9 kg. Nu har jag väl gått upp ett smörpaket efter att ha vräkt i mig en stor tårtbit. Men fyller man år så fyller man år.

Bosse blev uppsagd i dag. Firman han jobba åt gick i konkurs den 8/10. Nu är det bara att göra det bästa av situationen. Det kan ju bli väldigt jobbigt med honom hemma. Karlar kommer ju inte för sig att göra något vettigt av tiden. Men det kan ju inte vara roligt att behöva gå hemma heller. Återstår att se hur det blir framöver.

Vi har nu fått nya antenn uttag. Det var två killar som var och bytte ut dom nu ikväll. Fick en ny antennsladd av dom bara för att dom var på det snälla humöret. Vilket innebär att möblerna i vardagsrummet inte kan ställas tillbaka ikväll. Varken jag eller Bosse har någon större lust att fixa sladden på plats just nu.

Bosse kollar på fotboll och jag ska sticka lite innan jag kryper ner i sängen.

1 kommentar:

Livsnjuterska sa...

Ja, men det var väl jättebra, nästan 3 kilo på en vecka, bra där, Applåderar och visslar i högan sky!

Kraaaaaaaaaaaaaaaam