söndag 10 oktober 2010

Min svullne man.

Tiden flyger iväg. Vi är snart inne i mitten på oktober och julen närmar sig med raska steg. Den här helgen var tänkt att gå till att röja så att comhem kommer åt våra tre hål i väggen. Men igår blev det bara lite gjort för då fick vi besök av Camilla och Henke. Och idag ska min svärmor komma över. Sandra med familj kommer oxå. Jag har förmiddagen på mig men några möbler kommer jag inte kunna flytta. Så det får jag skjuta upp till måndags kväll.

Bosse såg ut som en bulldog i ansiktet igår. Vänsterögat var bara en liten springa när han gick upp igår morse. Men på kvällen såg man att svullnaden börja minska. Lite synd om honom är det. Jag ser att han lider och har ont men det vill han inte visa mig. Han måste ju vara en karlakarl och dom har ju som bekant inte ont,hahahaha. Ska bli kul att se vilken ansiktsform han har idag.

För att vakna till lite ska jag ta mig en latte eller två. Men först ett blodprov och meta blodtrycket.

Inga kommentarer: