lördag 9 oktober 2010

Här kommer bilden!


Här kommer bilden min vän Anki ville se. Lovar att det är så roligt att sticka just nu. Sitter och funderar om jag kanske ska sticka något mer. Den här sjalkragen är super enkel att sticka. Anki om du vill ha mönstret så säg till. Hade tänkt att sätta in en bild när jag var färdig med min, men kom på att jag kan ju ta ett kort på mönstret så att Anki inte behöver vänta. Hahahaha, jag tror att alla är som mig, vänta är nog det värsta jag vet.
Nu ska jag fortsätta att sticka och titta på Här är ditt liv. Ha en bra lördagskväll på er.

2 kommentarer:

Livsnjuterska sa...

Ja, det har du rätt i det är inte alls kul att vänta och den där såg ju inte alls svår ut att sticka heller.
Ja banne mej jag vill göra en jag oxå.
Det blir väl som för ett par år sedan, jag började att sticka strumpor och jag satt dag ut dag in och bara stickade
Kraaaaaaaaaaaaaaaaam

Helena sa...

Jag vill ha en färdigstickad krage om du stickar på beställning!