måndag 18 oktober 2010

Felicia ska få ett par nya sockor.

Jag hitta ett mönster på sockor i en tidning idag. Tänkte att dom måste vara kanon bra för lilla Felicia. Sockorna hade inga hälar så det måste vara bra när hon har skenorna på sig. Vanliga raggsockor kan hon inte ha så det kan ju vara en ide att testa dom här. Jag ska beställa garn och sticka ett par som vi kan pröva.

Jag har stickat färdigt min väpnarluva nu och har redan börjat saknat stickningen. Tror att det kommer bli mycket stickning den här vintern. Det finns så mycke fina garnen så man kan bli sjuk. Ska ge raggsockan en chans till, det kanske är en mognads grej att fixa det. Hahahaha, men jag kanske fortfarande inte är mogen för ett par raggisar.

Bosse har snackat med facket idag och dom kommer ut till deras arbetsplats nästa måndag. Han ska fortsätta att jobba säger dom. Sen ska det finnas en försäkring som dom kan få pengar från. Det ska dom prata mer om när dom träffas. Ja, vi får se hur det går med det hela.

Inga kommentarer: