torsdag 7 oktober 2010

Operation.

Bosse var hos tandläkaren idag. Han trodde att det bara skulle bli en genomgång på vad som skulle göras. Men ack vad han bedrog sig. Det blev operation på en gång. Nu sitter han med världens värk. Dom tog ut två tänder till och satte sedan in inplantaten. Han ska tillbaka om en vecka och han hoppas på att dom sätter in dom nya tänderna då. Det kostar att bli gammal, säger han. Hahahahaha, jag kan bara hålla med för det här är ingen billig historia.

Anhörigträffen hos pappa ställde jag in, orka inte stressa ner dit. Den skulle börja klockan sex och jag måste få i mig mat innan så jag skulle komma ner försent. Ringde till Sandra och sa att vi hoppa den resan. Hon brukar vara med ner på dessa tillställningar men hon blev inte så ledsen över att det inte blev av den här gången. Hon har ont i sin höft och det kan bli lite jobbigt att sitta still för för länge.

I kväll ska jag börja sticka en sjalkrage. En jobbarkompis håller på och stickar en och jag blev sugen på att sticka själv. Det är längesen som jag sticka något så det blir roligt att göra det nu. Vem vet, kanske jag tycker att det är så roligt så att jag fortsätter med den sysslan.

2 kommentarer:

Livsnjuterska sa...

Har du nån bild på sjalkragen??

Nu blev jag sugen på att sticka jag oxå
Ja tänder kan bli kostsamt värre

kraaaaaaaaaaaaam

Livsnjuterska sa...

En sjalkrage trodde jag var en sjal som en krage, att bara dra över huvudet, men enl internet så är det en hel jäkla tröja

??????
Kraaaaaaaaaaaaaam