söndag 31 oktober 2010

Hongkong på väg.

Nu har jag fått lite beslutångest. Hörde på tv:n igår att hongkong är på väg till Sverige. Ska jag ta en spruta mot den eller ska jag inte. Jag tänker som så, att egentligen borde jag göra det eftersom jag har varit så mycket förkyld det senaste året. Men samtidigt så kan man bli sjuk när man tar sprutan och med min otur så blir jag säkert döds sjuk. Jag får helt enkelt ta mig en funderare till innan jag bestämmer mig.

Vad det är skönt att vi återgår till normaltid igen. Har inte ställt om klockan och känslan när man tittar på den o man dra bort en timme känns så härlig. Men sen tar det väl en till två veckor innan kroppen ställer om sig, inte lika skönt.

Nu ska jag njuta av söndagsmorgonen med en latte, nyhetsmorgon och klirret till mina stickor.

1 kommentar:

Livsnjuterska sa...

Jag kommer att vaccinera mej pga att Jaja har nyligen transplanterats. Jag tillhör riskgruppen, Jaja behövde inte vaccinera sej, läkaren tyckte att Jaja har så mycket immunsuppresivium att äta. Men att jag då som lever med honom och "kan" få den, ska försöka att inte smitta ner honom. Fortfarande så gäller det ju för oss att inte blanda oss så mycket med andra människor.
Jag tror personligen att det är därför Jaja inte har fått några komplikationer, för att vi verkligen har tagit detta till oss och inte fart runt som dårar.
Vi väljer att gå i affärer tidigt på morgonen då ingen knappt är ute, hahahahahahaha och tunnelbana och bussar det åker vi aldrig!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam