tisdag 19 oktober 2010

Vägning.

Nu har jag vägt mig. Som jag trodde blev det inte så stor viktnedgång den här veckan. Endast 3hg. Jag har ju tänkt mig en viktnedgång med ca 5hg/vecka, så jag är nöjd ändå. Tanken på att över ett halvt paket smör har försvunnet bort från min kropp gör att jag får lust att fira. Men det kan jag ju inte göra, det skulle i sådana fall vara med en morot eller något åt det hållet.

Jag var in på min sida hos VV och rapporterade min vikt. Fick en stjärna för att jag har gått ner över 3 kg. Men det kom upp en varningsruta, som tala om att jag går ner för fort. Men jag vet sen förr att första veckan går man ner ganska mycket för att sen gå ner till en normal viktnedgång. Nu har jag en vecka framför mig med mycket god smalmat och förhoppningsvis kommer det att synas på vågen om en vecka.

1 kommentar:

Livsnjuterska sa...

Ja, tänker man i smör, 3 hg smör, så är det en rejäl klick.
Jag skrattade när jag läste att du hade lust att fira, hihihihihihihihi

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam