fredag 29 oktober 2010

Sjukt igen.

Vakna igår morse med feber och halsont. Ringde jobbet och sjukanmälde mig. Fick då höra att jag säker har blivit smittad av tjejerna. Kul att höra. Nu är det som det är. Under dagen började jag nysa som aldrig förr och nu får jag snyta mig stup i kvarten. Konstigt att hostan inte har satt igång än. Den brukar jag inte slippa. Känner mig lite bättre och febern är inte lika hög som igår.

I helgen är det Jokkmokks marknad i Huddinge. Vi hade planer att åka dit men får nog inse att min förkylning sätter stopp för dom planerna. Mycket tråkigt kan jag tycka. Kanske får man ta sig upp till marknaden i Jokkmokk istället. Sen tidiga tonåren har jag velat åka upp till Jokkmokk på vintermarknaden men kommer aldrig iväg. Snacka går ju men att komma till skott är som vanligt en helt annan sak. Egentligen, hur svårt kan det vara?

1 kommentar:

Livsnjuterska sa...

Hoppas du kryar på dej, ja du har varit mycket förkyld det här året

Kraaaaaaaaaaaam