lördag 3 april 2010

Sju års olycka????????

Nu har jag lyckas att ha sönder min fina sminkspegel. Bara för att jag skulle vara snäll och hjälpa gubben att sätta över lite pengar till ATG. Jag blir bara så jävla trött på mig själv, att jag jämnt ska stressa när jag ska göra något. Nu får jag väl sju års olycka bara för det. Får väl räkna med att det är slut med mina vinster på travet, hehe. Jag har aldrig haft sönder någon spegel förrut så jag vet inte om det skrocket stämmer. Men lär väl få reda på det nu. Synd bara att det var den spegeln. Min bästa spegel, snyft. Hoppas nu att det finns fler kvar på det stället vi hitta den. Men det ingår väl i sju års olycka att jag aldrig kommer att hitta en sådan bra spegel.

1 kommentar:

Livsnjuterska sa...

Men stackarn nu lät du alldeles olycklig!
Nej det blir inga sjuårs olycka, du kommer att bli ännu lyckligare än du är, mera vinster på travet och en likadan spegel kommer du att hitta!

Kraaaaaaaaaaam