lördag 10 april 2010

Fortfarande ingen telefon.

Ska försöka att hugga tag i det här med telefonerna idag. Dom fungerar fortfarande inte, så jag får ringa upp comhem och höra vad det är som gör att dom inte fungerar. Måste vara något med det nya modemet. Alltid ska det vara något när man byter ut prylarna här hemma. Det är ju synd att bara koppla ihop allt och att det sen fungerar på en gång.

Tog mig en dusch och känner mig ganska bra efter den. Hahahaha, det låter nästan som om en dusch gör underverk med min förkylning. Men så enkelt är det nog inte. Lovar att det bara är att man känner sig fräschare efter en dusch. Något apotek har jag hunnit med ännu. Bosse säger att han kan köra mig om jag går in själv och handlar för han mår inte alls så bra att han orkar knalla runt bland en massa folk. Men tro jag kan köra själv så kan han vara kvar hemma. Det är ju skönast att ligga kvar i sängen när man är dålig.

Inga kommentarer: