fredag 16 april 2010

God morgon.

Flygen står stilla idag också. Har läst att den troligen kommer att vara likadant i morgon. Hörde precis nu att Norrländska flygplatser kanske kan börja lyfta under dagen då vinden tydligen ska vända. Men varför ska dom lyfta då det är stängt på flygplatserna söderut?

Snart dags för frukost, sen ska jag iväg till jobbet, Ytterligare en dag med min kära kollega med stort C, suck. I morgon ska jag jobba extra. Men jag får sovmorgon, börjar inte förrän klockan ett och slutar tjugo över åtta på kvällen. Hon med stort C är ledig då, annars tror jag inte att jag tagit det extra passet. Nån ordning får det vara.

Ha en riktigt skön fredag.

1 kommentar:

Livsnjuterska sa...

Den där med C måste vara en pina att arbeta med, Jag tror det finns många C där ute på arbetsplatser och jag tror mörketalet är stort bland de som mår dåligt av att gå till jobben pga att om man ev säger något så blir man tagen för att man mobbar en arbetskamrat

Tack för dina goa kommentarer

Cohan är i stan , kommer till Globen i augusti

Kraaaaaaam