lördag 10 april 2010

TV play.

Snacka med Sandra, hon berätta att hon sett ett program om Gran Canaria på TV400. Självklart att jag missa det. Gick in på TV play. Men där fanns det inte med. Min vanliga otur. Såg i alla fall att det går ett nytt program nästa lördag. Bara att hoppas att det handlar om Gran Canaria. Det är alltid roligt att se program om ställen man varit på och Gran Canaria har ju blivit som ett andra hem för oss.

Har nu varit ner på apoteket, det tog på mina krafter. Ska sätta mig ner och läsa lite medans Bosse tittar på travet. Själv orkade jag inte spela idag och då är det inte kul att titta. Kuddarna är uppbullade i soffan. Bara jag som saknas. Får jag vila lite så kanske jag orkar med kvällen. Som jag tidigare skrev så blev det inte mycket sömn i natt. Huvudet känner jag förfarande av och snorar gör jag, men inte fullt lika mycket. Det gäller att inte slumra in nu för då blir det kanske inte så lätt att sova till natten.

Som sagt va, soffan och kuddarna väntar på att jag ska komma.

1 kommentar:

Livsnjuterska sa...

Ja, du jag är övertygad om att vi skulle hitta många arbetstillfällen, till alla som går utan jobb!
Jag är inte heller någon rasist men för helvete, nån ordning får det väl vara ändå!!
Kraaaaaaaam