måndag 31 maj 2010

Vecka 22.

Sex veckor kvar att jobba. Längtan till Gran Canaria blir starkare för varje dag. Sandra är ganska lik mig där. Hon har inte tjatat om resan som jag har gjort. Men nu börjar hon som mig. Fokuserad på resan, vad är det.

På onsdag kommer onkel Dan och tante Gun hem till mamma. Eventuellt grillfest till helgen med norrbaggarna. Tante och onkel brukar att tillbringa några veckor om året på samma ställe som vi ska åka till. Det har dom gjort sen urminnes tider. Dom brukar göra vandringar i bergen. Min onkel, han är rolig han. Det värsta han vet är att bada och sola. När dom inte är ute och vandra brukar han sitta inne och läsa böcker. Solandet får tante stå för säger han. I julas var dom ner till Australien en månad, hoppas dom har foton med sig.

Är trött i huvudet i dag, så nu ska jag sätta mig ner och bara ta det lugnt

Inga kommentarer: