onsdag 19 maj 2010

Choklad,choklad, choklad.

Sitter och hör hur Bosse smaskar på sin mjölkchoklad. Försöker att intala mig att det inte kan vara gott. Men det är svårt för har man en gång ätit choklad så är man såld på choklad. Men jag ska inte ha en endaste bit av hans chokladkaka. Har köpt jordgubbar idag som jag tänkt att vi kan mumsa på lite senare. Både nyttigt och gott. Hoppas att Bosse har ätit sig mätt på chokladen så jag får alla jordgubbar själv, hihihihi. Kom nu på att det finns glass i frysen kanske man ska ta sig lite glass. Så kan min chokladgubbe sitta där och äta sin 200 grams kaka.

Dagen på jobbet har varit ovanligt lugn. Inte för att det inte har funnits att göra, för det har inte varit många dö-tider, utan kollegan med stort C har hållit sig någotsålunda lugn. I alla fall så har jag klarat mig ganska bra från hennes tjat. Det har väl varit några incidenter men långt ifrån vad det brukar vara.

Nu ska jag fixa mina jordgubbar och sätta mig ner i soffan och mysa.

Inga kommentarer: