torsdag 6 maj 2010

Vila i frid.

Tjejen som vädjade till Socialstyrelsen om hjälp att att dö. Somnade in igår. Hoppas hon får det bättre på andra sidan. Skönt att hon slipper att lida mer.

Idag skiner solen på oss. Härligt! Men varmt är det ju inte, hos oss är det en minusgrad. Sommaren är snart här. Det skulle vara bra om också värmen kunde komma.

Redan torsdag, veckorna bara rinner iväg. Har nu endast två dagar kvar att jobba. Måste börja att planera vad som ska hända i helgen. Skulle behöva åka till adidas lagret och se om jag hittar några mysbyxor. Sen har jag lite städning. Vore bra om jag piggna till så att jag kunde ta städningen på någon vardagskväll. Då skulle jag kunna njuta av helgen full ut. Det är egentligen synd att behöva använda sina lediga dagar till att röja runt.

Inga kommentarer: