måndag 3 maj 2010

Måndags kväll.

Så är snart den här dagen över. Snart får jag krypa ner i min säng och sova. Bosse gnäller han oxå på att han är så trött. Bara att säga välkommen till gänget. Hahahahahaha, det låter som om det är någon som har sprutat ut något i luften som gör oss trötta. Har idag hört en massa som säger att dom är otroligt trötta. Lite tröst är det ju att veta att man inte är ensam om denna hemska trötthet.

Har hittat en ny blogg som jag vill följa, egentligen är det två. Rättare sagt så hittade hon mig genom min blogg vän Anki. Var in och läste Attis blogg. Den var lika trevlig som Ankis. Jag måste sätta mig in i hur man ska göra för att kunna få min blogg lite roligare. Anki och Atis har så mycket fina, roliga bilder. Får kanske ta mig ett snack med Mille, han vet säkert hur man ska göra. Man är ju inte så duktig på datorer. Det är säkert inte så svårt bara man kommer på hur man ska göra.

Attis hade även en receptblogg och där hitta jag ett recept på filmjölkslimpa i långpanna som lät och såg så gott ut. När tanten har piggnat till ska hon ställa sig i köket och baka detta bröd.

Var så sugen på något gott. Gick ut i köket och öppnade kylen. Såg att Sandra hade lämnat sin cola flaska. Tänkte att det skulle var gott med ett glas. Men jag får inte dricka den röda colan så det var bara att stänga dörren. När jag kom ut i hallen slog det mig att det var något som inte stämde med flaskan. Gick tillbaka till kylen. Kunde bara inte tro mina ögon. Min älskade dotter hade för en gång skull köpt cola light. Vad glad jag blev. Sitter nu med ett stort glas cola och slipper känna sug efter Bosses godis. Tack Sandra, du är bara bäst.

Ha en fortsatt bra måndags kväll ni som har ork kvar. Själv så tar jag mig upp till sängen och läser lite innan jag somnar.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Ha ha. jag köpte den för att du skulle kunna dricka den.... ha ha pucko:)

Kathrin sa...

Jag som trodde du köpte den till dig och barna, hahaha. Men gott var det:)