söndag 9 maj 2010

Lyckad shopping.

Har varit i Hammarby idag. Skulle ha ett par myspys byxor och eventuellt ett par joggingskor. Bosse skulle ha myspys byxor och en träningsoverall. Sandra skulle ha skor till Felicia. Sandra var nog den enda som gick därifrån utan det hon skulle ha. Som tröst så köpte hon en rosa overall till babyn i magen. Mille köpte ett par nya badtofflor plus lite till. Bosse fick också tag i det han skulle ha. Och jag fick tag i det jag skulle ha plus lite till. Två par myspys byxor, två jumprar, två par skor och ett skärp. Jag ska tydligen alltid vara värst, hahahaha. Sandra gick ut före oss. Vi andra hamna efter varandra i kön. Mille var först, det var då jag såg att han hade ett par badtofflor. Jag kunde inte låta bli att fråga honom om han inte redan hade köpt badtofflor. Jo, svarar han. Så du ska ett par nere vid poolen och det andra nere på playan då, säger jag. Kassörskan börja skratta. Och jag la upp mitt hästgnägg till skratt. Mille bara flina.
Sen drog vi till Skärholmen för vi var tvungna att hitta skor till Flis. Med många om och men fick vi tag i ett par.

Väl hemma blev det att prova kläderna. Mina och Milles satt som dom skulle. Bosses träningsoverall satt bra, men det var värre med myspys brallorna. Hahahahaha, vad vi skratta när vi fick se dom på honom. Det var nog det värsta vi sett i myspys byxor. Storleken var rätt, men modellen passa inte honom alls. Tajta underben, vida lår och normal midja. Och inte nog med det, dom hade ditsydda pressveck. Hahahahaha, skrattar bara jag tänker på hur det såg ut. Bosse var besviken och vem skulle inte vara det,hahahaha. Nu får vi åka tillbaka och byta dom. Jag får blunda när vi går in för jag är säker på att det kommer att ramla kläder över mig som jag bara måste köpa, hahahaha.

Efter shoppingen och allt skrattande är jag helt slut. Så nu ska jag bara sitta i soffan och slöa. Klockan åtta ska vi titta på Wipeout. En tjej som vi känner ska vara med och det får man inte missa.

Inga kommentarer: