torsdag 13 maj 2010

Torsdag.

Är mätt och belåten. Bosse hade satt på potatisen som nästan var klar när jag kom hem efter en dag på jobbet. Nu är det bara morgondagen kvar innan man kan ta helgledigt.

Var tidigt på jobbet i morse. Tog bilen och på det sparade jag en massa tid. Kollegan med stort C är fortfarande sjuk och det är vi bara glada för. Första söndagen sen många herrans år tillbaka som jag har jobbat. Det gick ju det med. Det är lättförtjänta pengar i alla fall.

Kvällen ska jag tillbringa med några timmars trav. Bosse har dragit ihop en rad idag, så det blir lite spänning. Själv ska jag snart börja lägga in egna rader. Har haft ett uppehåll, bara spelat någon gång då och då. Men nu är det snart dags för mig att sätta i gång.

Nu ska här duschas innan travet börjar. Sen en välbehövlig vila efter dagens slit.

Inga kommentarer: