lördag 15 maj 2010

Resa i fara?

Vaknade lite senare i morse än vad jag är van vid. Som straff för det värker mitt lilla huvud. Men det var en välbehövlig sömn jag hade.

Prata med Sandra igår. Dom är nere i småland för Mille skulle reparera något på bilen. Detta något blev ännu mera som behövdes bytas. Det skulle bli dyrt sa Sandra. Nu på morgonen var jag in och läste på hennes blogg och där stod det att det kanske inte skulle bli någon resa för deras del. Det är synd för Sandra skulle verkligen behöva en vecka för sig själv. Bara att hoppas att hon bara skämta lite, när hon skrev det.

I dag ska det bli 20-25 grader ute. Tror det när jag ser det. Just nu skinner solen och temperaturen är 18,2 grader i skuggan. Så kanske vi får årets första varmaste dag. Tydligen ska solen försvinna på eftermiddagen och molnen tar över. Regn skulle komma in till kvällen. Vi får va glada för det lilla. Varmt ska det i alla fall vara hela tiden.

Inga kommentarer: