söndag 30 maj 2010

Ordningen återställd.

Är tillbaka i mina vanliga rutiner. Sov som en stock igår natt. Det resultera i att jag var vaken och alert hela lördagskvällen. Somna in strax förre klockan ett. Vakna till liv halv sex.

Solen skiner så fint och temperaturen är redan upp i 11,8. Det ser ut som att det ska bli en en varm och solig dag för oss stockholmare

Dagen är fullspikad. Först dom vanliga morgon bestyren. Sen ska vi ner till pappa och hälsa på. Efter det blir det till att stressa hem för att göra i ordning mig för barnkalas. Jag pratade med födelsedags barnet i fredags. Frågade honom vad han önska sig. Svaret blev först vet inte. Andra svaret löd. " Mormor, man kan inte få allt man vill ha". Hahahaha, där fick jag med mitt tjat om önskningar. Kom på att det är morsdag i dag. Inget att fira tycker jag, men man får väl ringa mamma och gratta om jag inte träffar henne hos pappa. Svärmor får Bosse sköta, bara hoppas att han inte lovar henne att vi kommer upp på en fika ikväll. Hon är mycket för att fira och kan bli rätt så sur om man inte ställer upp. Men just idag kan vi bara inte komma. Efter kalaset ska jag hem och fixa middagen och helst ett par matlådor. Sen är jag värd en lugn stund i soffan.

Nu ska jag sätta på bryggaren och få mig en stor mugg kaffe innan frukosten.

Inga kommentarer: