måndag 16 januari 2012

En hemsk dag på jobbet.

Har haft en riktigt jobbig dag idag på jobbet. Tjat, tjat, tjat. Sista halvtimmen gick jag ifrån kassa och gick inte dit igen. Vad det var orkar jag inte berätta just nu. Inte mer än att det är länge sen det var så här jobbigt.

Men har återhämtat mig nu och tänkte testa att lägga till lite bilder nu när jag har hittat vart jag ska gå in på rätt ställe för att göra inlägg.

 Sandra  och Emilia. Sandra är ny klippt och har slingat sitt hår. Tyvärr har hon satt upp håret i tofs så man ser inte hur bra det blev.
 Ebba sitter i pappas knä och Rasmus håller sig till mamma. Min svägerska försöker att gömma sig bakom ljuset.
 Min brors son med tjej och nyfödd son. Sonen är ca. två och en halv månad yngre än Rasmus. Minstingen i släkten.
 Min älskade mamma blev så glad över tavlan.
 Vi hade lite problem med att slå in tavlan men till sist fick vi ihop det. Här ser man hur stor det är.
 Bosse fick tag i kameran och förevigade mig. Jag får väl bjuda på det. Är det något som jag hatar så är det att se mig själv på foton. Här är min nya frisyr och jag trivs i den.
Här är mammas tavla framifrån. Jag är helt nöjd med den och skulle kunna tänka mig en egen tavla i samma storlek.

Nu börjar klockan bli sent och jag ska gå till sängs och försöka sova lite. Hoppas morgondagen blir en bättre dag på jobbet än den har varit idag. God natt och sov så gott.

Inga kommentarer: