söndag 15 januari 2012

Sömnsjukan???

Nu har jag sovit som aldrig förr. Började igår när jag skulle sätta mig ner och titta på Stjärnorna på slottet. Programmet hann inte mer än börja så sov jag som en gris. Jag sov fram till klockan halv tolv och då var det bara att göra i ordning sig för sängen. Tänkte att jag kommer nog få ligga och läsa fram mot småtimmarna innan John blund kommer tillbaka. Men icke sa Nicke jag hann inte mer än lägga huvudet på kudde så somna jag om. Och som om inte det vore nog, jag fick en sovmorgon också. Vaknade klocka sju, pigg som en mört. Det är nästan så jag börjar tro att jag har åkt på sömnsjukan.

Idag ska vi på 80-års kalas och jag längtar till att se mammas min när hon öppnar vårt stora paket. Hon kommer få problem med vart hon ska hänga tavlan, men jag hjälper henne gärna att få upp den om jag får bestämma plats.

Ha en trevlig söndag.

Inga kommentarer: