tisdag 24 januari 2012

Ångmoppen kom igår. Jag har själv inte kunnat testa den men Bosse gick med på att testa den i duschrummet. Visst blev det rent, men enligt Bosse var det mer en grej som gjorde jobbet lite roligare. Han menade att han moppa golvet själv minst lika bra som ångmoppen. Och hur ofta gör han det?? Hahahaha. Så fort jag blir bättre ska jag testa ångmoppen och då blir det på en större yta. Det är lite lättare med ångmoppen, man slipper att ranta runt med skurhink och mopp. Den här var det bara att fylla med vatten sen in med sladden i väggen och bara till att köra tills vattnet är slut. Jag tror nog att jag kommer älska den. Får återkomma med min egen bedömning när jag testa den själv.

Dagen har varit så lång och tråkig. Men den blir gärna det då man inte kan göra så mycket mer en att hitta någon ställning som gör minst ont. Har läst lite, sticka lite, sappat runt lite på teven och försökt att sova och där i mellan har jag tuggat i mig lite föda. Det är ju tur att vår goja är så pratglad så man åtminstone har fått skrattat åt hans tokiga snack.

Så fort värktabletterna börjar ta ska jag bädda ner mig i soffan och hoppas på att jag får sova lite. Går det någon bra film så brukar jag ju sova så gott annars och kanske det fungerar nu med. Jag är hur trött som helst så det kanske fungerar.

Sov gott på er.

1 kommentar:

Livsnjuterska sa...

Den här ångmoppen kan man putsa fönster med den?? Är det tillbehör med, jag menar att lyfta en tung mopp för att göra ren kakelväggar i badrummet, är det inte lite tungt jobb???
Jag är oxå sugen på en sådan där mokapär. Men får vänta på att du blir bättre så det blir ditt utlåtande, hahahahahaaha.

Kraaaaaaaaaaaam