tisdag 10 januari 2012

ÄNTLIGEN!!!

Äntligen har jag fått tid till magnetkamera undersökning. Nästa torsdag ska det bli av. Trodde aldrig att jag skulle bli så glad för att få en tid till någon sorts undersökning, jag är lite rädd för allt vad sjukvård heter. Men efter fem månaders ständig smärta så gör jag allt bara smärtan försvinner. Ska bli skönt att få en ordentlig diagnos och förhoppningsvis rätt hjälpa. Jag blev så glad så gubben lova mig en middag inne i stan efter undersökningen. Och det tackar jag inte nej till. Sa till honom att jag då vill gå till Friday´s. Blev så sugen på deras kycklingfilé med potatismos eller varför inte revbenspjällen. Gott ska det bli.

På jobbet har det varit kallt idag. Har i stort sätt frusit hela dagen och ser framemot en riktigt varm dusch. Efter duschen ska jag fortsätta med ett varmt fotbad och sen lite forvård. Jag har slarvat med mina fötter sen ryggen börja krångla och som diabetiker ska man vårda sina fötter. Ska nu försöka att bättra mig på den fronten och göra det som ryggen tillåter. Det blir inte så noga då jag inte kommer att komma åt överallt men det blir i alla fall bättre än ingenting. Under tiden som jag tittar på Hinsehäxan så får fötterna sitt, slår två flugor i en smäll. Sen väntar sängen så jag är pigg på jobbet i morgon.

Ha det bra allihopa.

Inga kommentarer: