söndag 29 januari 2012

Inte nu igen!!

Höll på att sätta kaffet i fel strupe när jag satt och läste min tidning. Där stod det "Ser fram emot Worl Food Program-middagen i kväll. Världssvält är en akut fråga!". Jiiisuss, vem har uttalat sig på detta sätt. Självklart är Carl Bildt som trampat i klaveret igen. Han är ju mycket för att twittra och många idiotiska saker har man fått hört. Men det här tar nog priset. Varför blanda in en middag i svält fråga, ytterst opassande tycker jag. Om det är ett dåligt skämt eller inte, förtäljer inte historien. Jag blir så trött på denna Calle, varför gör han inte svenskarna en tjänst och avgår. Sen kan han twittrar bäst han vill. Men på den posten han nu sitter på borde han fatta att han skulle hålla inne med alla dumma grejer han kommer med. Han har bra betalt för att utföra ett jobb och inte twittra en massa skit.

1 kommentar:

Livsnjuterska sa...

Ja, jag läste det jag oxå och trodde inte mina ögon, var det ett skämt eller?? Sanslöst, den där gubben börjar på att bli lite förmycket

Kraaaaaaaaaam