torsdag 26 januari 2012

Idag har jag varit lite piggare, men smärtan envisas fortfarande att förpesta min tillvaro. Mer ledsamt är att dom håller på att bygga om hos sjukgymnasten så jag får vänta till slutet av nästa vecka för att kunna boka en ny tid. Under tiden ska jag köra mina övningar som jag redan har fått och ta långa promenader när jag inte har för mycket smärta, typ efter intag av värktabletter. Gymnasten sa att om det kändes som det var akut att komma till en gymnast så fick jag försöka på någon annan klinik. Men det har jag inte lust med utan kan vänta tills nästa vecka så jag får gå hos min sjukgymnast.

På eftermiddagen var vi på banken och avsluta pappas konton och dela ur pengarna till dom som skulle ha ut sina arv nu. Efteråt var jag helt slut men det kändes riktigt bra att ha det gjort. Nu kan vi lägga det här bakom oss. Det sista som ska göras när det gäller pappa är hans deklaration i vår. När jag gjort den så har det gått nästan ett år sedan han gick bort. Det är inte klok vad fort tiden gått.

Bosse gjorde pizza till middag och det var inte sista gången han får göra det. Den var god och jag som ätit så dåligt dom två senaste veckorna åt som om jag aldrig sett mat förut. Nu ska jag träna lite innan jag gör kväll och hoppas på att jag får bättre sömn inatt än vad jag har haft den senaste tiden. Någon gång tycker jag att jag ska vara så trött att ingen smärta i världen kan hålla mig vaken.

Ha en bra torsdags kväll.

1 kommentar:

Livsnjuterska sa...

Håller tummarna för att du får sova. Värk är inget kul och det är väl något som du får ha ett tag. Hoppas att övningarna kommer att hjälpa dej. Det finns inget som kan få en människa helt ur led, som värk.

Kraaaaaaaaam igen