fredag 20 januari 2012

Jag blir galen!

Jag blir galen av denna smärta. Smärtan har blivit värre igen. Det pulserar i hela ryggen och smärtan strålar ner till stortån. Har i alla fall jobbat idag och kan ta det liten lugnare nu i helgen. Två viktiga saker måste jag göra i helgen. I morgon ska vi åka och köpa presenter till Ebba som har tre årskalas på söndag som är det andra viktiga som jag bara måste göra. Men det blir inte lika ansträngande som det är att jobba. Hoppas att smärtan släpper lite under helgen så jag kan ta mig till jobbet på måndag.

Nu ska gnälltanten titta på Skavlan sen ska jag försöka att få mig lite sömn. Kommer inte bli lätt då värktabletterna inte minskar smärtan så mycket.

1 kommentar:

Livsnjuterska sa...

Men stackars dej. Det lät illa.
Här är det oxå kalas i görningen, Laura blir sex år så det är kalas i morgon. Åker dit innan alla ramlar in, jag blir ju så yr av allt sorl och alla människor. Låter som en gnällkärring jag oxå, hahahahahaahaha

Kraaaaaaaaaaaaam