söndag 15 januari 2012

Så blev tavlan!!

Här är tavlan jag gjorde till mamma. Hon blev jätteglad över den och såg snabbt ut en plats som hon ska hänga den. Det blev lite för mycket för mamsen med allt folk och hon tyckte nog att det var skönt när alla hade åkt hem.

Nu vet jag inte vad som hänt med min blogg men den är sig inte lik. Har varit tvungen att installera Google Chrome men inte blev det så mycket bättre. Kanske det är för att allt är nytt och jag inte har lärt mig det nya. Eller så är det så att jag klicka på att man kunde prova nya blogger och nu går det inte att klicka tillbaka till det gamla. Vi får väl se om jag lyckas lösa problemet eller om jag får ta Mille till hjälp. Hahahahaha, så typiskt mig att klicka alldeles för snabbt på sådant som jag kanske ska ta mig en funderare på.

Ska nu kolla runt lite och hoppas jag hittar tillbaka till gamla bliogger. Ha det bra.

Inga kommentarer: