söndag 29 januari 2012

Tonåring igen????

Igår blev det nya mobiler. Bosse som inte är så haj på all den nya tekniken envisades med att han skulle ha en Iphone. När vi väl var hemma igen chockade han mig åter igen. Han tog sin nya Iphone och börja leka med den  precis som om han aldrig gjort annat. Men hallå där sa jag, vad är det för talanger du har gömt för oss andra. Men tro inte att jag fick något svar, han var så inne på sin Iphono och lyssnade inte. Kan det vara så att jag nu har fått en tonåring här hemma?? Klockan hann bli tio på kvällen innan han la undan Iphonen. Inte för han ville, utan för att batterierna måste laddas,hahaha. Han blev tydligen så trött av gårdagens sysselsättning så han ligger fortfarande och sover. Laddar väl sina egna batterier kan jag tänka.

Idag är det bitande kall ute. Termometern står på -10,6 grader. Absolut för kallt för mig, men ska i alla fall ta mig en liten promenad. Efter min promenad ska jag ta mig en latte och krypa upp i soffan och mysa. Vad gubben ska göra hela dagen är det väl inga problem med, han har ju upptäck hur kul det är med en Iphone.

Ha en skön söndag.

1 kommentar:

Livsnjuterska sa...

Hahahahahahaha Jösses, vilket gott skratt ja fick här på morgonen. Hahahahahahaha gubben måste ladda sina egna batterier, tror att jag kolar av. hhaahahahahahahaha. Ja , nu har han fått sysselsättning

Kraaaaaaaaaaam och ha en fiiiiin dag