lördag 14 januari 2012

Hårfint var det här.

Arvsskiftet är klart, nu ska papprena runt till dom som ska ha pengar så dom får skriva under. Sen ska jag boka tid till banken för att fördela pengarna. Sen lägger jag det bakom mig och det ska verkligen bli skönt. Tavlan hämtade vi igår. Stor är den men oj vad fin den var. Är helt nöjd och skulle själv kunna tänka mig en egen tavla i den storleken. Det var en helt okej dag igår.

Idag fick jag ett medelande från min bror i Norge, han ville att jag skulle köpa blommor till mamma från dom. Presenten hinner inte komma i tid. Så det fixade jag efter vi varit hos frissan. Liam klippte sig och tog ett hål i örat. Han var så duktig under våra timmar hos frisören. Sandra slinga och klippte sig. Hon blev så fin och det blev kortare än hon tänkt sig. Så här korthårig har hon inte varit, inte ens som liten. Sandra föddes med axel långt svart hår och har sedan dess alltid haft långt. Men hon blev jätte snygg i sin nya frisyr. Själv var hon inte nöjd men det är ju inte så konstigt då hon inte är van att se en sån snygg tjej när hon tittar sig i spegeln. Jag färgade mitt hår och klippte mig kort. Och som vanligt är jag nöjd med resultatet. Sen for vi till Tumba centrum och shoppa. Fick tag i en fin rosbukett till mamma och Sandra handla sig lite nya kläder. Hade tänkt att köpa mig lite nytt jag med men jag hade varit igång för mycket så mitt ben smärta så jag bara inte orka titta på kläder.

Nu ska jag fixa middag sen ska tavlan slås in. Efter det så väntar soffan på mig och det ser jag verkligen fram emot. Ha en trevlig lördags kväll.

1 kommentar:

Livsnjuterska sa...

Härligt när man bli nöjd med frilla- Jag har tid nu den 18 jan. Väntade lite förlänge den här gången. Blir nog bäst om jag klipper håret var sjätte vecka. Hittade en billig frissa här i Rågsved. Duktig är hon oxå, 600 kr för klippning och färgning.

Kraaaaaaaaaaaaaam