torsdag 12 januari 2012

En ångmopp!!

Har vinstpengar på miljonlotteriet och för en del av dem köpte jag en ångmopp. Har aldrig hört talas om ångmoppar, men det lät bra när jag läste lite om den. Den gör skinande rent och tar bort 85% bakterier och fungerar på alla sorters golv och kakel. Låter kanon i mina öron och självklart ska jag testa denna mopp. Allt som kan förenkla min städning är bra. Det stod också att man kunde glömma allt vad skurhinkar och golvmoppar heter. Och vem vill inte glömma sådana tråkiga saker. Om ca. 10 dagar är dessa ting ett minne blott. Skulle nog aldrig köpt den om jag ska vara ärlig men eftersom jag har vinstpengar stående så är den i stort sätt gratis, så varför inte testa. Kan ju bli en favoritmaskin, hahahaha.

1 kommentar:

Livsnjuterska sa...

Ja det lät intressant, pröva och skriv ett inlägg, ser med spännig fram emot att få höra

Kraaaaaaaaaaaam