onsdag 6 januari 2010

Svinkallt.

Den här veckan har varit svinkall. Igår kväll var det närmare -20 och för att behålla den värme som vi har inne tog vi ett beslut att röka inne i köket. Resultatet blir en hemsk lukt som gör att man drar sig för att tända en cigg. Får hoppas att kylan ger med sig, tycker att -5 vore ett bättre alternativ.
Ska strax klä på mig en massa kläder och fara iväg och shoppa lite. Risken är att jag tröttnar på att springa runt i affärerna och svettas. Men hoppas i alla fall att hinna handla det viktigaste. Måste köpa DVD skivor så att jag kan skriva ut nya säkerhetskopior på laptopen, dom jag gjorde strax före jul verkar inte ha blivit något. Vet inte varför så det blir till att bränna nya. Ska också försöka att hugga tag i virusprogrammet som är ett tillfälligt. Men där får jag ta hjälp av Mille. Jag blir så trött på att alltid vara beroende av andra. Att det ska vara så svårt att lära sig allt om datorer, hehe.

Inga kommentarer: