lördag 30 januari 2010

Min vanliga otur.

Var ner till optikern. Allt gick bra. Skulle få provlinser, men tyvärr slut. Min vanliga otur. Kommer nästa vecka. Kanske kan jag sminka mig till Jerry Williams. Nästa vecka ska ja ner och visa att jag kan sätta in och ta ut linserna. Fick en övning som jag ska testa denna vecka för att underlätta i och uttagning
av dessa linser. Testa denna läxa när jag kom hem, och är det rätt som jag har gjort kan det inte bli några problem. Men det finns säkert någon hake.

1 kommentar:

Livsnjuterska sa...

Ja, allt är ju annorlund nu med precis allt, på gott och ont, Jag tror mera på det sist nämnda!
När mina barn var små visste de bara att chips/läsk och godis var på lördag!
McDonalds visste de inte vad det var, allt var hemlagat, precis allt!
Barnen är hungriga jämt och det tror jag beror på den här uridiotiska fria amningen! Klart att bäbisar ska äta när de är hungriga, men har man tider och rutiner så äter de mera än att de hänger och dinglar på sin mammas bröst i tid och otid! De småtuttar och blir hungrig fort och ett barn som amman länge och inte har de här rutinerna, lär sej att vilja äta i tid och otid! Det har jag trott hela tiden om det här med amning och fick det bekräftat när jag läste på internet, att det är det beteendet att äta när de känner för det som gör att många barn blir tjocka idag och för att det är halv fabrikat allt!
Herregud från vargar till amning, hhahahahahahaaha!
Jo det var att allt var annorlunda förr!

Kram