onsdag 20 januari 2010

Det är mycket nu.

Har lite problem med vad jag ska köpa till Ebba nu när hon fyller 1 år. Jonny tyckte att vi skulle köpa nån leksak som låter. Det är nog första gången jag hör en förälder säga det. Samtidigt vill Helena ha ett par skor till henne. Inte världens lättaste, då jag inte vet hur dom ska se ut eller vilken storlek. Får nog ringa Helena och höra med henne. En nyttosak och en låtande leksak ska tjejen nog ha. Sen får man hoppas att hon leker mycket med leksaken när pappsen kommer hem efter en jobbig dag på jobbet,hihi.
Det var tänkt att vi skulle åka in till stan och köpa jeans åt Bosse på lördag, men vi får skjuta det till nästa lördag. Den här helgen blir det fullt upp. Ner till mina föräldrar på lördag och söndagen ska vi gratta vår lilla prinsessa. Jag riktigt längtar att få träffa henne. Det är en berest liten dam, hon har hunnit med Mallorca, Västkusten, Köpenhamn, Malmö och några reser upp till Jokkmokk. Det känns som jag har glömt något ställe. Men det är inte lätt att hänga med i svängarna.
Prata med Sandra hon var bjuden på ljusparty nästa lördag. Det hade varit roligt att gå, för jag kunde hängt på, men vi ska in till stan och jag kom på att hon skulle jobba. Det är synd att vi inte kan gå, skulle behöva lite nya ljus. Hoppas det inte dröjer innan vi kan gå på ett. Vi skulle behöva en mamma och dotter kväll. Bara att ställa in sig på en dag med Liam och henne. Vi hade tänkt oss en biodag, ska titta på Det regnar köttbullar i 3D. Men det blir först i mitten på februari. Det är mycket nu i helgerna framöver. Bosse och jag har bokat in lite egentid eller vad vi ska kalla det. Inbillar oss att vi är värda det. Om inte annat så får vi roligt och kommer bort från vardagen. Det kan vara guld värt.

1 kommentar:

Helena sa...

Hon har flera sådana där leksaker som lever om, hon är inte så förtjust i dem tror jag. Gillar mer att riva ut allt vi har i lådorna hemma och plocka grejer fram och tillbaka i lådor. Hon brukar fylla sin gå-vagn med prylar hon hittar i lägenheten och sen rullar hon iväg.