lördag 30 januari 2010

Störd morgonsömn.

Har varit uppe i en timme nu. Kunde bara inte ligga kvar i sängen. Första gången jag vakna var klockan två, sen blev det mest att somna, vakna, somna, vakna. Till slut tröttna jag och steg upp. Gick ut för att hämta DN. Så fort jag öppna dörren fick jag en köldchock ( -17,5) och sitter nu och fryser. Någon DN blev det inte då det var alldeles för tidigt för tidningsbudet. Nu slog det mig, för att kunna få sovmorgon kanske jag skulle söka jobb som tidningsbud. Jag lovar att jag skulle sova som en stock varje morgon. För det ska tydligen till att jag måste jobba för att få sova. På vardagarna har jag inga problem att sova på morgonen, det är som sagt helgerna som problemet dyker upp,hihi. Och vilka problem sen. Har man det inte värre än så ska man vara glad. Sen är det ju ganska skönt att sitta i ett tyst hus med en latte och bara njuta. Ingen goja som snackar och larmar. Bara jag och tomten är vaken. Ju mer jag tänker på det ju skönare blir det.

1 kommentar:

Livsnjuterska sa...

Jag prövade att lägga mej runt två med det gick inte alls att sova! Inte en blund i ögonen här, fastnade framför TV och ser nu att klockan är 7 på morgonen!

Ja, ja, somnar väl efter lunchen förståss, hhhahahahaha

Kram