lördag 16 januari 2010

Magkurr.

Hemma igen. Har varit och klippt mig. Som vanligt är jag nöjd. Anna är en pärla. Nu har magen börjat kurra efter mat. Var inne på en arbetskompis blogg och såg en bild på mat. Det såg så gott ut, så jag har bestämt mig för en tidig middag idag. Tänk så mycket en bild kan göra,hihi.
Rocky har börjat bli riktigt rolig. Han gillar att jag klappar honom på näbben. Samtidigt som jag klappar honom säger han "ska vi gosa, gos, gos". Han är nog snart på väg att börja klättra upp på min arm. Och det är verkligen på tiden. Kanske ska man vara glad att han är en liten fegis, men det är ju lite överdrivet att ta nästan 10 år på sig innan man ens försöker.
Det här duger inte, köket väntar och magen kurrar. Nu skulle man haft en kock i garderoben, det hade inte varit helt fel. Men eftersom vi inte har det får jag själv ta hand om det hela.

Inga kommentarer: